Najczęściej zadawane pytania

W tym dziale znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Dbamy o klarowność i zrozumiałość naszej obsługi, dlatego przygotowaliśmy odpowiedzi na pytania, które naszych klientów nurtują. Jeśli masz pytania dotyczące naszych produktów, obsługi zamówień lub innych kwestii, koniecznie sprawdź nasze FAQ. To szybki sposób na rozwiązanie Twoich wątpliwości. Jeśli nie znajdziesz tu potrzebnej odpowiedzi, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, gotowym do udzielenia Ci wszelkich informacji.

Lista pytań

Należy zarejestrować się na B2B podając NIP, login, numer telefonu oraz dokładny adres dostawy. W ciągu 24h nasz pracownik aktywuje konto.

Tak. Należy dokonać jej w ciągu 12 godzin roboczych od złożenia zamówienia.

Tak, wysyłamy paczki za pobraniem kurierem Inpost, DHL oraz JAS-FBG

Realizacja zamówień występuje w przypadku:
* wysyłka kurierem realizowana jest w ciągu 24-72h. Szczegóły w BOK.
* wysyłka transportem hurtowni realizowana jest w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych od dnia wpłynięcia zamówienia. Dokładny termin dostawy przedstawia BOK. Zazwyczaj zamówienia realizowane są w ciągu 3 dni roboczych.

Tak, po uprzednim skontaktowaniu się z Biurem Obsługi Klienta.

Klient ma prawo zgłosić reklamację dotyczącą dostawy towaru 72 godziny od otrzymania zamówienia.

Zamówione produkty klient może zwrócić w przeciągu 14 dni roboczych od otrzymania towaru. Koszt zwrotu pokrywa Kupujący.

W przypadku kiedy towar jest uszkodzony, oraz kiedy był zamówiony na życzenie Klienta.